fbpx

Králové rychlého občerstvení

Více informacíKoupit hru

Věk:

14+

Doba hraní:

180 min

Počet hráčů:

2–5

Náročnost:

těžká

Rok vydání:

2024

Králové rychlého občerstvení

Popis hry

V této strategické hře pro 2-5 hráčů si vybudujete vlastní řetězec restaurací a budete soupeřit o dominanci na trhu. Čeká vás:

  • Řízení lidských zdrojů: Najímejte a školte zaměstnance s unikátními schopnostmi. Vytvořte efektivní tým od kuchařů a marketérů až po manažery.

  • Dynamický herní plán: Každá partie je jiná díky modulárnímu hernímu plánu. Strategicky umisťujte restaurace a marketingové kampaně.

  • Nemilosrdná konkurence: Bojujte o zákazníky s ostatními hráči. Sledujte jejich ceny a nabídku a využijte marketing k získání výhody.

  • Cenové války a strategické slevy: Najděte optimální cenu pro své produkty. Přilákáte masy zákazníků slevami, nebo si zajistíte exkluzivitu a tím vysoké marže?

Zvládnete tlak konkurence a stanete se králem rychlého občerstvení?

Ke stažení

Další informace

Autor

Jeroen Doumen, Joris Wiersinga

Hrací doba

180

Maximální počet hráčů

5

Minimální počet hráčů

2

Obtížnost

těžká

Rok vydání

2024

Věk

14

Herní materiál

  • 200 dřevěných žetonů
  • 222 karet zaměstnanců
  • 84 karet významných okamžiků
  • 18 karet bankovních rezerv
  • 6 karet generálních ředitelů
  • 5 hráčských přehledů
  • 20 dílků herního plánu
  • 15 dílků restaurací
  • 5 žetonů pořadí
  • 16 dílků marketingových kampaní
  • 16 žetonů zaneprázdnění
  • papírové bankovky
  • pravidla hry

Užitečné odkazy

Aktuálně z našeho blogu:

TESERAKT – designérův deník

TESERAKT – designérův deník

Následující text je překladem designérských zápisků z tvorby kooperativní kostkové hry Teserakt, jak byl autorem uveřejněn na serveru BoardGameGeek, upraven na českou terminologii hry. První osobu v...

MINDOK
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.