
Alchymisté: Královský golem – rozšíření



V poslední době si ustavičně kladu otázku, nad čím že teď vlastně kolegové bádají. Celé týdny se zavírají v laboratořích a ven vycházejí prakticky jen za účelem utajené návštěvy palácové knihovny. Snaží se také přijít na kloub králově hádance? Naivkové! Autorem tajných formulí, které v královské encyklopedii tak náruživě studují, jsem přeci já! Jedině já znám pravou podstatu kořene mandragory a já oživím králova golema! Královský golem obsahuje pravidla a komponenty pro 4 nové moduly, které lze libovolně kombinovat: Pomocí Stipendia mohou hráči ovlivnit vstupní zdroje svých laboratoří. Rozšíření Máme napilno ozvláštní každé kolo nabídkou nových odměn. Využijte Královskou encyklopedii jako neotřelý publikační kanál. A v Projektu „Golem“ jsou hráči postaveni před nelehký úkol magického oživení hliněné kreatury.
• pravidla hry • nový plán gamemastera • 12 žetonů knih • 20 karet stipendia • karta artefaktu Replikátor • 18 pořadovníků • plán encyklopedie
• destička encyklopedického grantu • 16 žetonů přísad • 8 pečetí (2 od každé barvy) • plán rozšíření • destička podpultových artefaktů • plán výzkumu golema • přehled bodování • destička Hlášení o pokroku • 3 destičky konferencí • 8 destiček nálady Jeho Veličenstva • 4 karty přízně Dvořan • karta artefaktu Královská pečeť • karta artefaktu • 16 žetonů privilegia • 24 žetonů hlášení (6 od každé barvy) • 4 plastové baňky (1 od každé barvy)